روزهای من...

Saturday, October 27, 2007

افاضات

چراهنوز بعضی از ماها نفهمیدیم که ملاک خوشبختی دو نفر آدم میزان دارایی های زوج مورد نظر نیست بلکه درک متقابله و وقتی یکی از اون دو نفر به دلیل کم بودن دارایی های طرف مقابل حاضر باشه بزنه زیر همه چیز پس اصلا از اول خانه از پای بست ویران بوده و جای فکر کردن باقی نمیمونه،اما مساله اصلی اینه که فهم این موضوع فقط به عهده دو سر رابطه است نه دوستان و آشنایان و فامیل که دخالت اونا به نظر من یا از سر فضولی هست یا بدجنسی که هر دوی اینا مخرب هستند و باید از ریشه قطع بشوند و به اینچنین آدمهایی که خودشون رو محق میدونند که در هر موردی نظر بدهند اجازه این کار رو نداد

2 Comments:

Blogger lalaee said...

phenomi jan, ma ke mimirim vaghti bazi az in post haye to ra nemitavanim be kasi bechasbanim!!!! tazeh khoda rahm kardeh ke mizane fozoolieh man az kheili ha kamtar ast inja!

9:05 AM PDT  
Anonymous Anonymous said...

والا لالایی خانوم از شما چه پنهون دست خودم نیست، چی کار کنم بعضی چیزا انقدر برام سنگینه که اگه یه جایی نگم خفه میشم حالا اینکه تو اینجا رو میخونی دیگه تقصیر من نیست به خوبی خودت ببخش و زیر سبیلی در کن،تازه اصلا منظورم کس خاصی نبود!!!!ا

10:19 PM PDT  

Post a Comment

<< Home